Дехидратация на кожата и как да се справим с нея.

Дехидратираната кожа е различна от сухата кожа и двете понятия не трябва да се бъркат.

Кожа, която има липса на вода е дехидратирана и това е състояние на кожата. Ако обаче липсата е на  естествени мазнини, това е суха кожа и не е състояние, а тип кожа.

В тази статия ще си говорим за хидратация на кожата и какво да правим, за да набавим H2O в нея.

Ще започнем с пиенето на вода. Банално звучи, но си остава едно от най-важните неща за здравето на кожата ни, а и на целия организъм. Като за начало пийте по 8 чаши вода на ден, а докато тренирате в спортната зала или на открито пийте по глъдка, две вода на всеки 20 мин.

В зависимост от теглото, пола и активността на живота ви може да се нуждаете и от повече вода.

Консумирайте богати на вода плодове и зеленчуци (диня, селъри, краставици и др.).

Други промени в ежедневието ви, които може да направите, за да спреде дехидратацията на кожата са:

 

  • не прекалявайте с алкохола
  • намалете кафето и кофеиновите напитки
  • спрете тютюнопушенето
  • тренирайте редовно
  • спете поне 7 часа на ден

Важно е и каква грижа полагате за кожата си. Някои важно стъпки в тази посока са:

 

  • веднъж в седмицата ексфолирайте лицето си
  • правете маска за лице 1-2 пъти в седмицата
  • използвайте хидратиращ серум за лице с високо съдържание на колаген, витамин С и хиалурон. Може да опитате GS Anti Age Serum Powerful Formula
  • нанасяйте сутрин и вечер хидратиращ крем, който освен да набавя на кожата нужната вода, да не разрешава и на влагата да напуска кожата. Препоръчваме ви комплекта от дневен и ноще крем GS Multi Active Booster и GS Anti Age Night Therapy.

Сподели с приятели

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *